torsdag 18 juli 2013

Att inte vara på väg!

Äntligen har semesterkänslan infunnit sig! Jag vet inte vad det betyder för dig, men nog känner du igen känslan när den infunnit sig?!
Ett tag kände jag mest att jag sprang från den ena sysslan till den andra: Nu ska jag bara göra det och sedan det där, fem minuter med näsan mot solen, sedan är det dags att åka, packa upp badkläder och så måste vi göra något jätteroligt med barnen och absolut inte glömma bort att ta hand om varandra som par! Mamma Mia!
Idag har vi inte varit iväg någonstans. Fast vi började dagen med ett klätteräventyr med de stora barnen. Båda barn och mamma tyckte att det var lagom läskigt ;) Sedan fanns inga måsten mer. Dagen har liksom fått rinna iväg. Så kom jag på det, när jag satt och matade fåglar till bebisens stora förtjusning: Nu har jag den; semesterkänslan!
Hoppas att du också funnit den!

Kram!

(Dagens: Kjol från Lindex, t-shirt från Vila och smycken från Diddi.)



Inga kommentarer: