lördag 13 juli 2013

Reafyndtid!

För första året på länge har jag faktiskt tålmodigt väntat ut rean. Jag är annars typen dom tänker att jag vill ha just det här till just det där tillfället! För att två veckor senare se att plaggen är nedsatta till halva priset! Men inte i år!
Min belöning blev klänningen från Rules by Mary med tröja från Saint Tropez (som ju har bra pris ändå) till halva priset, ett par skinnsandaler och dito väska från LaRedoute till fyrtio procent! Som jag använder detta just nu!!
Vissa kläder kan verkligen framkalla en speciell känsla! Svårt att förklara... Men det var hur som helst länge sedan jag kände mig så avslappnat och ändå fint klädd som jag gör i den där klänningen, på något sätt...

Kram!







2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag vill se bild med klänningen på! :) Den ser jättefin ut!

Unknown sa...

Tack! Hmm, får se om jag fastnar ;)