tisdag 6 augusti 2013

5000 påhälsningar!

Idag firar jag att bloggen passerat 5000 sidvyer sedan jag startade (5009 för att vara exakt)! Jag är både glad och förvånad över alla som tittar in! Tänk att det faktiskt är en massa människor spm läser det jag skriver!? Jag hoppas att du känner att du får något med dig; lite inspiration, något att fundera över eller bara en stunds avkoppling...
Ja, jag vet ju inte riktigt vad du tänker och känner när du läser. Skriv gärna och berätta! (Du kan fortfarande kommentera som anonym, det är alternativet längst ner i rullgardinsmenyn som dyker upp när du trycker på kommentera, om du sedan också skriver av order som då dyker upp i rutan.)
Idag skickar jag med några bilder på vår kökshylla. Här förvarar jag kaffe, grötpulver, fröer och torkad frukt till frukosten. Det mesta är från Green Gate, några burkar är från loppis och andra har jag fått som presenter genom åren. Det bästa är att grejorna används. Här står inget och samlar damm! Och det gillar jag; att grejorna har en riktig funktion, så fina de är!
Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul Jenny!!

Unknown sa...

Myyyschiii... Kärlek! /Lena