måndag 2 december 2013

Bloggtipset!

God måndag!

Hoppas du får en bra start på veckan!
Jag tänkte passa på att skicka med ett bloggtips på en blogg jag uppskattar att kika in på. Den här gången blir det en träningsblogg: Life by LeilaLeila är, naturligtvis, personlig tränare som bloggar för Ameila. 
Jag uppskattar Leila för hennes fungerande träningstips och väldigt fina attityd. Till Leilas övningar krävs sällan några redskap, något gym eller ens särskilt långa stunder. Men övningarna känns, kan jag lova! Hon uppdaterar dem ofta; när man just börjar tröttna på ett upplägg eller sina gamla övningar, kommer nya och roliga övningar och upplägg! Förra veckan kom ett nytt upplägg inför julens mys och mat... Så fort snuvan och hostan lagt sig är jag med!
Men framför allt uppskattar jag bloggen för hennes fina ton! Den är positiv och uppmuntrande. Den ger mig inte dåligt samvete eller nya skönhetsideal att leva upp till utan en känsla av att "nu kör vi" och "det här fixar jag"! Kanske beror det på att Leila gått igenom och kommit ut ur en cancersjukdom, som gör att livsglädjen i bloggen är det påtaglig och inte att träning eller sund kosthållning ÄR hela livet. Det pushar jag gärna för! 
Heja Leila och kram till dig!






Inga kommentarer: