söndag 29 december 2013

Pysseltjejens bästa julklapp!

Ja, inte blev hon så värst imponerad när hon öppnade paketet och såg en brun låda. Men när hon väl förstått vad som låg i och när hon och jag spenderat gårdagsförmiddagen med att montera ihop och packa full med grejor: Då var hon riktigt nöjd.


Och det var jag också! Grejor som legat gömda i lådor eller utspridda på diverse ytor var nu behändigt tillgängliga. Nu kan hon rulla ut sina pysselgrejor till oss andra. Måla, klippa, limma och hålla på. Och sedan plocka ihop och rulla tillbaks hela härligheten in på sitt rum igen. Mycket bra!

Och än så länge vet hon också var de olika sakerna hör hemma...

Till sist måste jag bara visa en bild på några av bebisens grejor (Väskor och lampa från butik juliasvitadrömmar och växthus från JaBaDaBaDo). De ska in på hennes rum som nu är färdigrenoverat och väntar på att inredas. Ett besök på det stora varuhuset bara- så är det snart klart...
Nu ser jag fram emot ett nytt inredningsår. Jag har lusläst årets sista omgång intedningstidningar och återkommer i veckan med en liten trendspaning inför 2014!

Kram!
Lägg till bildtext

Inga kommentarer: