fredag 17 januari 2014

Inspo från mässan jag missat!

Nej, nå'n Formex blev det inte för mig i år.  Tur att man kan hitta mängder av bilder på instagram under mässans hashtag!
Här kommer några av dem jag gillar lite extra mycket: 
Västergårdens monter full med fint lergods inramat av ett växthus av gamla fönster. Bilderna fyller mig till brädden med vårkänslor. 
Missa inte heller Young Designers återbruksmonter: Med rätt teknik kan tydligen damejeanner bli riktigt snygga och maffiga lampor! 
Sist men inte minst Sagaforms annorlunda och praktiska glaskupa. Jag tänker fortfarande "tacoskålar" när jag hör "Sagaform". Men med detta drivhus i miniformat har man kommit en bra bit sedan de röda och gula formarna med pepperoni på!
Kram!







Foto: västergården, Young Designers: Återbrukshyttan och Sagaform av helenalyth.

Inga kommentarer: