torsdag 20 februari 2014

Hemma igen!

Efter en långhelg i hembygden och ett par intensiva arbetsdagar är jag tillbaka hemma i lugnet. Jag har känslan kvar av tid med de kära och som en extra bonus några presenter med hem. Och nu när lillbusan ligger nybadad och sover kunde jag  packa upp dem, springa omkring ett litet slag med dem för att till sist med nöjd min placera ut dem!

Men först: Det fungerade! Inte visste jag att det var så enkelt få fram egna exemplar genom att klippa av en liten kvist av murgrönan och sätta i vas. Bara att vänta och vattna, så kom rötterna som ett brev på posten! Det här måste prövas igen!


Och inte visste jag att en av emaljdonen som inhandlades hos Leilas General Store av At shortcut road skulle hamna hos mig!


Och att Green Gate- hyllan skulle utökas lite.


Eller att hela huset skulle dofta av rosor och lilja. På riktigt!


Så mycket man inte vet, när  man tänker på det!

Kram!


2 kommentarer:

Unknown sa...

Myyyysigt! :)

KRAM

Anonym sa...

Åååå Leilaemalj!!! Kram