torsdag 5 juni 2014

Modiga dagen!

Idag är jag trött. Trött men stolt!
För igår gjorde jag två saker som krävde lite mod.
Det ena är rätt uppenbart, va' :)
Jag gick till frisören och klippte av en och en halv decimeter hår! Trötta toppar åkte av och friska längder kom fram.
Nu ska den där tappa-håret-efter-amningsutväxten få växa ihop med det andra. 


Men det jag är mest stolt över är ett jobbrelaterat beslut som nu är meddelat. Djupt i mig känns det helt rätt. Men lite märkligt.

Så idag är jag trött, men går med en hållning som är lite mer upprätt!

Kram!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Du är så vacker, Jenny! Både med långt och mindre långt hår :)
Grattis till ditt mod! Det är bra att du gör det som är rätt för dej. Jos.1:8-9. Kram!
helenesprivatekonomi.blogspot.se

Unknown sa...

VA FINT!! :)

Blir ju nyfiken på vad som är meddelat..

KRAM!

Frida G Svensson sa...

good on you! set är så skönt när man vet att man fattat ett bra beslut. det känns i hela magen att det bara är så skönt och så rätt!

Unknown sa...

Tack! För både komplimang och för Jos!
Kram!

Unknown sa...

Hi hi... vi får höras snart och uppdatera oss :)
Kram!

Unknown sa...

Jaa, när man väl bestämt sig så är det ju så!
Kram!